miercuri, 8 octombrie 2014

EDUCATIE ESTETICA, RECICLARE SI NU NUMAI

"-De ce doamna, imbraci cutia, vrei sa fie frumoasa?
-Da. Recilcez aceasta cutie de inghetata. Iti place?






-Foooarte mult!
-Ce inseamna sa reciclezi?
-Sa reciclezi, inseamna sa refolosesti un obiect vechi. Aceasta este o cutie de inghetata, pe care am gasit-o aruncata, iar eu m-am gandit ca o putem transforma intr-un cosulet pentru ghindele pe care le-am cules noi din padure si pentru castane.. Daca reciclam pastram Pamantul mai curat. Va rog sa repetati si voi cuvantul RECICLARE.
-RE-CI-CLA-RE!
-Folosesti culoarea verede, doamna?
-Da.
-Cum se numeste materialul acesta, doamna?
-Fetru.
-Fetru? Wau, este atat de moale!
-Si ata aceasta o pui tot ca sa fie frumos? Cum se numeste?
-Da, imbracam tortita cutiei pentru a fi frumoasa.Aceasta se numeste sfoara.
-Si pui si nasturi? Si eu am nasturi acasa...multi, multi...
-Ce culoare au nasturii, doamna?
-Pui si floricele?
-De ce pui si floricele?
...................................."


Poate parea banal, o cutie de inghetata, pe care doamna s-a hotarat s-o recilceze, dar dincolo de aparente, piticii acestia de 3 -4 ani, au invatat ceva despre textura materialelor( activitate senzoriala), despre FRUMOS si RECICLARE, chiar daca R-ul ne mai face probleme atunci cand vrem sa-l pronuntam. :)

Ah, era sa uit, am mai reciclat ceva! Am reciclat coji de portocala si de rodie-acum sunt ghivece pentru graul pus la incoltit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu