sâmbătă, 31 august 2013

IN CEI 36 DE ANI AM INVATAT...

-sa pretuiesc fiecare clipa petrecuta alaturi de cei dragi pentru ca viata-i scurta;
-sa accept oamenii asa cum sunt si sa nu mai incerc sa-i schimb pentru ca nu asta mi-e menirea pe pamant;
-sa multumesc pentru tot ce mi se intampla pentru ca nimic nu este intamplator;
-sa-mi urmez instinctul pentrtu ca nu m-a inselat niciodata;
-am invatat ca fericirea dureaza numai o clipa, iar restul vietii este o zabatere si-o lupta;
-sa nu ma mai las folosita de "prieteni" si sa rup lantul slabiciunilor fara regret;
-am invatat sa nu ma las calcata-n picioare, pentru ca acela care crede ca are puterea sa o faca nu va pierde nicio ocazie;
-am invatat sa spun NU si sa nu mai fac compromisuri, pentru ca si eu contez;
-am invatat ca ce-a mai mare satisfactie o ai atunci cand aduci bucurie altora;
-am invatat ca cu  cat muncesti mai mult si ai rezultate, cu atat ies la suprafata frustrarile altora, dar asta nu inseamna ca voi renunta;
-ca daca nu-ti place-n mocirla, risti sa fii catalogat ca "inadaptat", dar voi sta mereu cu capul sus;
-am invatat sa zambesc mai mult, pentru ca incruntarea aduce riduri, si am trecut de mult de 26 de ani;
-am invatat ca ceea ce nu ma omoara, imi da putere sa merg inainte ,si nu odata am inteles ca acolo sus, cineva chiar ma iubeste;
-ca indiferent ce faci , nu poti sa multumesti pe toata lumea;
-am invatat ca cel mai de pret lucru pe care-l am sunt copiii mei si cel mai pretios timp este acela petrecut alaturi de ei;
In cei 36 de ani am invatat multe si mai am de invatat cam pentru inca cel putin 136 si in fiecare zi ii multumesc lui Dumnezeu pentru tot ce mi-a dat si pentru tot ceea ce sunt.
Nu sunt perfecta, dupa anumite standarde, dar mi-e bine asa cum sunt.In timp ce pentru unii sunt buna , altii ma considera "a dracului", dar vorba `ceea "Decat proasta mai bine a dracului", in timp ce pentru unii sunt generoasa,  pentru altii sunt egoista-dar depinde ce interes are fiecare -,in timp ce pentru unii sunt desteapta, pentru altii sunt proasta-dar si mie-mi plac bancurile cu blonde :)-, in timp ce pentru unii sunt tanara, pentru altii sunt batrana-"cum sa n-aiba 30, n-ai vazut c- are riduri?!" :))-, pentru unii sunt frumoasa, pentru altii sunt urata, daca pentru unii sunt cu bun simt, altii ma considera nesimtita -si nici nu stiu ei ce veste buna-mi dau, ca de mult ma rog sa ajung la stadiul asta , pentru un somn mai linistit -,daca pentru unii sunt prea rabdatoare, altii considera ca n-am rabdare deloc-si aici au mare dreptate, dar asta se-ntampla numai cu prostii  si nu e vina mea ca de cate ori ma rog la Dumnezeu sa-mi dea rabdare, imi scoate-n cale cate-o caruta-ntreaga ca sa ma puna la-ncercare-.
Eu mai pot spune doar atat :multumesc acelora care au avut destula rabare ca sa ma cunoasca, au ramas alaturi de mine  si ma pretuiesc pentru ceea ce sunt .

Un comentariu:

  1. RARI SUNT CEI CE STIU SA TRAIASCA PT COPII , LINGA COPII SI CU COPII . MERITI TOT RESPECTUL , STIMA SI IUBIREA CELOR CE-TI CUNOSC SUFLETUL.

    RăspundețiȘtergere