duminică, 1 septembrie 2013

Cea mai frumoasa zi de nastere

Dragilor dragi, va multumesc pentru cele peste 50 de mesaje cu ganduri bune pe care mi le-ati adresat pe Faceebok in aceasta zi si va marturisesc ca a fost una dintre cele mai frumoase zile de nastere pe care le-am avut.
Joi, la Clubul Seniorilor, am primit invitatia de -a ma alatura seniorilor in excursia programata pentru astazi, la Pietroasele, la Festivalul Degustarii Vinului.Daca pentru inceput am ezitat, gandindu-ma ca , de obicei, imi aniversam ziua acasa cu familia, la insistentele scumpelor doamne cu care lucrez  ca voluntar la Atelierul "Maini indemantatice"in fiecare joi, am cedat .
Doamne, a fost o zi perfecta!Am ureche muzicala, dar habar nu am sa joc sarbe SI-M JUCAT si m-am simtit bine.
Ne-am prezentat si cu o expozitie cu materiale lucrate de noi la Atelier si am gustat  vinul de la Pietroasele.Totodata am vazut cum se face vinul adevarat : un taran care mai pastreaza traditia, a adus carul tras de boi, incarcat cu struguri si fete nemaritate , insotite de "zeul  vinului",Bachus.Fetele au jucat si- au strivit cu picioarele strugurii, iar mustul proaspat a fost o-ncantare pentru  tineri si nu numai.
La -ntoarcere, mi-au cantat cu totii, in autocar , "La multi ani!".
Pentru aceasta zi minunata, vreau sa le multumesc tuturor si ma bucur ca am ales o zi "altfel".

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu