marți, 17 septembrie 2013

PRIMA ZI DE GRADINITA

Prima zi la Gradinita Chiciureni a fost plina de emotii atat pentru piticii care se intalneau pentru prima data cu doamna educatoare si cu "noua" sala de grupa , plina de surprize colorate , dar si pentru mine care paseam pentru prima oara in aceasta gradinita.
Andrei a trecut primul pragul salii de grupa si a avut o reactie care mi-a umplut ochii de lacrimi si sufletul de bucurie.Imaginati-va un copil-cu multe probleme acasa-care vede pentru prima data atat de multe jucarii multicolore, carti, un covoras nou si frumos desenat, mobilier colorat etc.
Si pentru ca emotiile ne-au coplesit n-am reusit sa facem poze in prima zi, dar am recuperat astazi.
N-am spus nimic despre parinti si nici nu pot spune ce trairi au avut dumnealor in aceasta zi , dar pot spune ca sunt o fericita ca voi lucra cu niste oameni minunati care mi-au promis ca vor fi alaturi de mine ,trup si suflet ,in acest an scolar care tocmai a debutat si le multumesc pentru asta.Ce sa-mi doresc mai mult?
Profit de ocazie sa multumesc inca o data si prietenilor nostri, care au fost si sunt inca alaturi de noi si carora le datoram  tot ceea ce avem in sala de grupa, plus darurile pe care le-au primit copiii -atat scolarii cat si gradinarii- in prima zi de activitate.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu